Information

Hvem kan jeg sende breve til?

BrevPartner kan sende breve til alle dine privat- og erhvervskunder med adresse i Danmark (gælder ikke Færøerne og Grønland).

Hvad modtager min kunde?

Din kunde modtager en professionel hvid C5 rudekonvolut med op til seks A4-ark. Alle ark printes i farver. Din afsenderadresse står øverst i ruden sammen med modtagerens adresse.

Hvornår afsendes posten?

Vi sender dine breve hver morgen på mandage og torsdage. Brevene indleveres til forsendelse samme dag. Hvis en forsendelsesdag falder på en helligdag, afsendes næste forsendelsesdag.

Hvad sker der med returpost?

Din afsenderadresse står i ruden på konvolutten. Det betyder, at breve der ikke kan afleveres, returneres til din adresse med information om årsagen.

Hvordan får jeg hjælp?

Du kontakter blot vores support via kontaktsiden.

Gå til Kontaktsiden »

Integration til regnskabsprogram?

BrevPartner taler sammen med dit regnskabsprogram og alt fungerer automatisk. Du opsætter blot hvordan BrevPartner skal sende hver dokumenttype, så klarer vi resten.

Du fakturerer som du plejer i dit regnskabsprogram, men undlader at sende fakturaen som e-mail. I stedet henter BrevPartner den færdige faktura og sender den som brev eller e-mail uden at du skal gøre noget. Tilbud og ordrer skal blot registreres som sendt.

Hvad kan jeg?

Du kan vælge om din kunde altid skal modtage et brev, eller om BrevPartner først skal prøve at sende en e-mail. Hvis e-mailen ikke er modtaget eller læst efter et antal dage afsendes der i stedet et brev. Dvs. at dine dokumenter altid når frem til modtageren.

Hvad kan jeg sende med?

Du kan uploade din egen PDF-fil med tilbud, nyheder, etc. Konvolutten kan indeholde seks sider og en faktura fylder typisk kun en til to sider. Du har derfor fire sider til eget brug.

Hvad koster det?

E-mail afsendes gratis. Et brev med ét A4-ark med farveprint koster kr. 8,95. Yderligere ark (op til 6 ark) koster 25 øre. BrevPartner har ingen abonnementer eller andre omkostninger. Se hvor meget du sparer med BrevBeregneren.

Hvordan betaler jeg?

BrevPartner modtager Dankort, VISA eller MasterCard til betaling efter forbrug eller optankning af din brevkonto. Du bestemmer selv hvor meget du vil tanke op med. Hver den første i en måned sender vi en e-mail med en opgørelse over sidste måneds forbrug.

Hvor længe binder jeg mig for?

BrevPartner har ingen bindingstid. Du tanker op efter behov og kan afmelde servicen når du vil.

Kan jeg få mine penge igen?

Ja. Hvis du ønsker, at afmelde BrevPartner-servicen, mens der står et beløb på din brevkonto, returnerer vi beløbet. Der er et gebyr på kr. 200 + moms for dette.